Help mr. X

22 april 2013 - Neerpelt, België

Al een tijdje wou ik een reisknuffel die mijn verhalen in foto's kan omzetten. Dankzij enkele fantastische mensen is mr. X in mijn leven gekomen. Op deze foto zie je hoe mr. X de aap uithangt in Neerpelt op zijn laatste dagje hier in dit Belgenlandje.

Vertrek van mr. X

Maar ...
Mr. X is niet zijn echte naam. Ergens tussen het verre Oost-Vlaanderen en Neerpelt heeft hij geheugenverlies geleden en is zijn echte naam in de vergetelheid geraakt. Daarom roept hij jullie hulp in een echte naam voor hem te bedenken, zoveel mogelijk suggesties zodat de meest passende naam gekozen kan worden!!

Met het laatste dagje van mr. X in Neerpelt, is ook mijn laatste dagje aangebroken en eigenlijk al voorbij. Afgelopen weekend dan ook al afscheid genomen van toch wel enkele goeie en toffe mensen, veel plezier gemaakt, gelachen, stiekem ook al wat traantjes bij het afscheid van de grote zus, lekkers gegeten en nog eens van de prachtige natuur genoten die dit landje te bieden heeft. Kwestie dat ik weet wat ik zal missen. Maar nu .. nu in spanning de minuten aftellen! En hopelijk toch nog wat slapen tussendoor..

De zakdoekjes staan al klaar voor het effectieve vertrek van morgen, maar ik kijk al zo hard uit naar mijn aankomst in Mexico!

See you when I see you..

1. Cecilia nagels:
    22 april 2013
    een goede reis gewenst
  2. Elke:
    Theodorus...
    Caroline, heb muchos veel plezieros daar!!
  3. Karen:
    23 april 2013
    Enkele suggesties; tijgertje, koefel, streepje, señor Eddie, nacho, enchiladadada, ... of een Spaanse naam zoals mimoso, abrazo,...
  4. Tim Scholliers:
    23 april 2013
    Ik vind El Tigre wel passen. Of Muchacho. Of Moustacho. Of ... de opties zijn legio ;)
  5. An:
    Karel bREBELs
  6. An:
    23 april 2013
    Hobbes? Naar de levende tijger en vriend van Casper (stripkes 'Casper & Hobbes')
  7. Inez:
    24 april 2013
    Wat dacht je van de Spaanse naam "Inez"? :D Haha, nee grapje, kies het aub niet. :P Laten we voor een eenvoudigere naam gaan, zoals Quetzalcoatl, afgekort Quet? Of Ocelot, een Zuid-Amerikaans dier dat er wel op trekt (laten we even vergeten dat hi waarschijnlijk een tijger is). In de Azteekse mythologie is er ook de Ocelotl (verwijzend naar het "Nahuatl" woord voor een jaguar, niet de ocelot), die de inwoners van de eerste wereld hebben verorberd. Omnomnomnom.

<Suske&Wiske Spaans> Anyway, Carolinos, laatos ons regelmatigos iets weten, oké-os? Veel plezier daaros! </Sus&Wis Spaans>
  8. Silke Dirkx:
    25 april 2013
    Heel veel plezier! Geniet ervan!!